Приликом развоја локације важна фаза је дизајн његове структуре, као и избор садржаја и његова оптимизација. Дакле, скуп радњи чији је циљ побољшање положаја сајта у резултатима претраге због надлежног избора садржаја, његове оптимизације, избора кључних речи, странице које се окрећу, као и низ других догађаја и назива се унутрашња оптимизација. У овом чланку ћу поделити са вама саветима о томе како оптимизирати моју страницу најпрофитабилнија у погледу резултата претраге.
Савет бр. 1. Пре постављања веза на друге ресурсе, требало би да одаберете кључне захтеве, као и странице са садржајем, најрелевантнији ти захтеви. Као што сам већ написао на осталим постовима, требало би да планирате тему чланака унапред, изаберите Кључне захтеве за њу, најприкладнију учесталост захтева и већ на основу њих да бисте написали чланак. Па ово је идеализована опција. У Иандеку можете проверити учесталост упита путем услуге «Статистика кључних речи.»На овај начин се одабрано једно или два упита за сваку страницу сајта. Савет бр. 2 Приликом постављања чланка (као да радите на мотору, тако да га поставите ручно, уређивање ХТМЛ кода) Обавезно попуните ознаке (поља) одговорна за објављивање информација за систем претраживања. Они укључују ознаке, Савет бр. 3 приликом форматирања текста чланка, користи означавање кључних речи са масти и курзивом, као и употреба наслова који садрже кључне речи. Што је виши заглавље ознаке, то је боље. Препоручљиво је користити. Подсетим ме да се ознака користи за означавање текста и за курзив. Уређивање чланка, са кључном речју садржаном у њему препоручљиво је да се користи у облику везе до описаног чланка. (Интерна веза). Савет бр. 4. Слике на тему чланка. Људи их такође траже и иду на сајт. Да би се осигурао циљани саобраћај приликом постављања слика у ознаку, параметри се такође користе за помоћ претраживач Прикажи потребне слике на захтев. Ови параметри укључују АЛТ и НАСЛОВ. Можете прочитати о њима у одговарајућем одељку. Савет бр. 5 менија на сајту требало би да буде уређено тако да се све странице ваше веб странице могу доћи у 1-2 кликова. У овом случају, мени за навигацију треба да се направи у облику једноставних веза без употребе различитих скрипти, слика итд. Такође, дистрибуирати тежину између страница странице, додатно се нагињу. Ако радите на некој врсти Јоомла типа, онда су многи закрпа и модули написани за то који спроводи овај задатак. Пример таквог модула је, рецимо, на листи «Најпопуларније», «најновије вести» или «сличне материјале». Савет бр. 6 да се спречи ПР или Тиц, референце на трећих ресурса у већини случајева требало би да буду затворене од индексирања кроз и рел = «НОФОЛЛОВ». Адресе страница сајта треба да буду направљене у облику ЦНЦ-а (особе са разумљивим особама). Мање страница сајта ће тежити, бржи ће се тотати. Не заборавите на то и узмите у обзир дизајн. Истовремено, покушајте да то извршите тако да општи поглед на сајт изгледа отприлике исто у већини половних прегледача. Уосталом, све различите склоности имају. Такође не заборавите да додате везе са својим материјалима. Мрежа. Ево главних савета који описују концепт интерне оптимизације и помоћи ће вам приликом промовисања ваше веб странице. Посматрајући их, понекад повећајте своје шансе да дођете до горњег издања. Желим вам успех.