Оглашавање је најважније средство за промоцију робе и услуга, привлачење лојалних купаца и развоја пословања. Поред тога, реклама формира пословни имиџ компаније. Углед организације има значајан утицај на потенцијалне купце.
Много је опција за преношење информација потрошачу:
Интернет Интернет (контекстуално оглашавање, банери, текст и оглашавање претраге);
Медији (штампане публикације, телевизија;
Спољно оглашавање (штитници, знакови, билборди);
Мобилно оглашавање (СМС билтен, цртање, квизови)
Штампано оглашавање (летке, визитке)
Све ове методе звуче врло добро, а употреба свих ће одмах одмах донети резултат. Овде је потребно само узети у обзир трошкове рекламне кампање. Већина придошлица у послу «Спајање» због импресивне недоследности прихода и трошкова.
Да би непотребне трошкове не бирали новчаник, потребно је одлучити у сврху рекламне кампање и одговорити на неколико фундаменталних питања:
Какве резултате треба да донесе кампања?
Област активности?
Које информације треба да се преносе?
Једно од универзалних средстава која је погодна за мала предузећа је СМС поштанским путем.
СМС билтен је услуга која омогућава обављање масовних информисања претплатника. Ова метода има низ предности у односу на друге методе оглашавања:
Поруке су усмерене на одређену публику.
90% порука се отвара и чита (за разлику од исте поште е-поште).
Не захтева велике финансијске инвестиције.
Једноставно и погодно за употребу, док имате много функција.
Функционалне способности СМС порука:
Произвољно име пошиљаоца и могућност персонализованог циркулације.
Велика брзина испоруке информација.
Праћење броја посланих, отворених и читање СМС-а.
Праћење ефикасности акција.
Правила за слање СМС-а за поруке:
Билтен треба да се спроведе само у сопственој бази (људи који су се сложили да примају СМС).
Прилика да се одјавите са листе за слање поште.
Оптимално време слања.
Поруке би требале бити информативне и користи.
Слање фреквенције не више од 1-2 пута месечно.
Текст поруке мора бити компетентно састављен и не садржи грешке.
Мобилно маркетинг је релативно нова врста промоције која може донети велики број купаца.