• Інвестиції
  • Агрономія
  • Політика
  • Фінанси
  • Технології
  • Економіка
  • Сільгосптехніка
Нет результатов
Смотреть все результаты
Портал сільського господарства
Нет результатов
Смотреть все результаты
Главная Інвестиції

СМС пошта као средство за развој пословања

29.01.2019
в Інвестиції

Оглашавање је најважније средство за промоцију робе и услуга, привлачење лојалних купаца и развоја пословања. Поред тога, реклама формира пословни имиџ компаније. Углед организације има значајан утицај на потенцијалне купце.

Related Posts

Этапы и правила разработки технических условий на продукцию

Правила подбора правильного и надежного сервера Lineage 2

Пульсар Констракшн: инновационные решения для промышленного строительства из металлоконструкций

Hermès Kelly Bags: types and choice

Много је опција за преношење информација потрошачу:

Интернет Интернет (контекстуално оглашавање, банери, текст и оглашавање претраге);

Медији (штампане публикације, телевизија;

Спољно оглашавање (штитници, знакови, билборди);

Мобилно оглашавање (СМС билтен, цртање, квизови)

Штампано оглашавање (летке, визитке)

Све ове методе звуче врло добро, а употреба свих ће одмах одмах донети резултат. Овде је потребно само узети у обзир трошкове рекламне кампање. Већина придошлица у послу «Спајање» због импресивне недоследности прихода и трошкова.

Да би непотребне трошкове не бирали новчаник, потребно је одлучити у сврху рекламне кампање и одговорити на неколико фундаменталних питања:

Какве резултате треба да донесе кампања?

Област активности?

Које информације треба да се преносе?

Једно од универзалних средстава која је погодна за мала предузећа је СМС поштанским путем.

СМС билтен је услуга која омогућава обављање масовних информисања претплатника. Ова метода има низ предности у односу на друге методе оглашавања:

Поруке су усмерене на одређену публику.

90% порука се отвара и чита (за разлику од исте поште е-поште).

Не захтева велике финансијске инвестиције.

Једноставно и погодно за употребу, док имате много функција.

Функционалне способности СМС порука:

Произвољно име пошиљаоца и могућност персонализованог циркулације.

Велика брзина испоруке информација.

Праћење броја посланих, отворених и читање СМС-а.

Праћење ефикасности акција.

Правила за слање СМС-а за поруке:

Билтен треба да се спроведе само у сопственој бази (људи који су се сложили да примају СМС).

Прилика да се одјавите са листе за слање поште.

Оптимално време слања.

Поруке би требале бити информативне и користи.

Слање фреквенције не више од 1-2 пута месечно.

Текст поруке мора бити компетентно састављен и не садржи грешке.

Мобилно маркетинг је релативно нова врста промоције која може донети велики број купаца.

Предыдущий пост

Сингапур

Следующий пост

Выбираем надежную прогулочную коляску

Похожие статьи

Інвестиції

Этапы и правила разработки технических условий на продукцию

30.04.2025
Інвестиції

Правила подбора правильного и надежного сервера Lineage 2

27.03.2025
Інвестиції

Пульсар Констракшн: инновационные решения для промышленного строительства из металлоконструкций

24.03.2025
Інвестиції

Hermès Kelly Bags: types and choice

16.03.2025
Інвестиції

Як насіння соняшнику впливає на світові ринки продуктів харчування

30.12.2024
Агрономія

Преимущества онлайн ресурсов и букмекерских контор в офлайне

28.11.2024
Следующий пост

Выбираем надежную прогулочную коляску

Добавить комментарий Отменить ответ

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Потяните слайдер вправо *

Конвертер валют

Конвертер валют EUR/USD: Пн, 19 Май.

Свежиестатьи

Технология производства листовок: что необходимо знать

16.05.2025

Качественная сельхоз техника от компании Albion

16.05.2025

Оптичний сортувальник: переваги, опис, різновиди та вибір

14.05.2025

Портал сільського господарства

Наш сайт посвящен сельскому хозяйству в странах мира - это новости, информация, интересности и многое другое.

Популярное

Виды уходовой косметики

13.11.2018

Не пропустите

Interior Design: Everything for Life       

26.04.2018

© 2017-2023. Портал сельского хозяйства в странах мира.

Нет результатов
Смотреть все результаты
  • Інвестиції
  • Агрономія
  • Політика
  • Фінанси
  • Технології
  • Економіка
  • Сільгосптехніка

© 2017-2021 Портал сельского хозяйства