• Інвестиції
  • Агрономія
  • Політика
  • Фінанси
  • Технології
  • Економіка
  • Сільгосптехніка
Нет результатов
Смотреть все результаты
Портал сільського господарства
Нет результатов
Смотреть все результаты
Главная Інвестиції

СМС пошта као средство за развој пословања

29.01.2019
в Інвестиції

Оглашавање је најважније средство за промоцију робе и услуга, привлачење лојалних купаца и развоја пословања. Поред тога, реклама формира пословни имиџ компаније. Углед организације има значајан утицај на потенцијалне купце.

Related Posts

Как приготовить хреновину в домашних условиях легко и быстро

Как сделать раствор люгола в домашних условиях

Сколько времени нужно для запекания куриной грудки в духовке

Как попасть на остров Муа Пелам в Симс

Много је опција за преношење информација потрошачу:

Интернет Интернет (контекстуално оглашавање, банери, текст и оглашавање претраге);

Медији (штампане публикације, телевизија;

Спољно оглашавање (штитници, знакови, билборди);

Мобилно оглашавање (СМС билтен, цртање, квизови)

Штампано оглашавање (летке, визитке)

Све ове методе звуче врло добро, а употреба свих ће одмах одмах донети резултат. Овде је потребно само узети у обзир трошкове рекламне кампање. Већина придошлица у послу «Спајање» због импресивне недоследности прихода и трошкова.

Да би непотребне трошкове не бирали новчаник, потребно је одлучити у сврху рекламне кампање и одговорити на неколико фундаменталних питања:

Какве резултате треба да донесе кампања?

Област активности?

Које информације треба да се преносе?

Једно од универзалних средстава која је погодна за мала предузећа је СМС поштанским путем.

СМС билтен је услуга која омогућава обављање масовних информисања претплатника. Ова метода има низ предности у односу на друге методе оглашавања:

Поруке су усмерене на одређену публику.

90% порука се отвара и чита (за разлику од исте поште е-поште).

Не захтева велике финансијске инвестиције.

Једноставно и погодно за употребу, док имате много функција.

Функционалне способности СМС порука:

Произвољно име пошиљаоца и могућност персонализованог циркулације.

Велика брзина испоруке информација.

Праћење броја посланих, отворених и читање СМС-а.

Праћење ефикасности акција.

Правила за слање СМС-а за поруке:

Билтен треба да се спроведе само у сопственој бази (људи који су се сложили да примају СМС).

Прилика да се одјавите са листе за слање поште.

Оптимално време слања.

Поруке би требале бити информативне и користи.

Слање фреквенције не више од 1-2 пута месечно.

Текст поруке мора бити компетентно састављен и не садржи грешке.

Мобилно маркетинг је релативно нова врста промоције која може донети велики број купаца.

Предыдущий пост

Сингапур

Следующий пост

Выбираем надежную прогулочную коляску

Похожие статьи

Інвестиції

Как приготовить хреновину в домашних условиях легко и быстро

30.06.2025
Інвестиції

Как сделать раствор люгола в домашних условиях

29.06.2025
Інвестиції

Сколько времени нужно для запекания куриной грудки в духовке

25.06.2025
Інвестиції

Как попасть на остров Муа Пелам в Симс

24.06.2025
Інвестиції

Как раздать интернет с телефона на ноутбук простыми способами

23.06.2025
Інвестиції

Быстрые идеи для вкусного завтрака

23.06.2025
Следующий пост

Выбираем надежную прогулочную коляску

Добавить комментарий Отменить ответ

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Потяните слайдер вправо *

Конвертер валют

Конвертер валют EUR/USD: Пн, 30 Июн.

Свежиестатьи

Как вкусно приготовить брокколи и удивить семью

30.06.2025

Как приготовить хреновину в домашних условиях легко и быстро

30.06.2025

Как включить всплывающие окна на смартфонах Xiaomi

29.06.2025

Портал сільського господарства

Наш сайт посвящен сельскому хозяйству в странах мира - это новости, информация, интересности и многое другое.

Популярное

Виды уходовой косметики

13.11.2018

Не пропустите

Les membres et fondateurs les plus âgés

06.03.2019

© 2017-2023. Портал сельского хозяйства в странах мира.

Нет результатов
Смотреть все результаты
  • Інвестиції
  • Агрономія
  • Політика
  • Фінанси
  • Технології
  • Економіка
  • Сільгосптехніка

© 2017-2021 Портал сельского хозяйства