Свако поље активности људи изложено је огромном броју различитих фактора. Хотелски посао није изузетак. Додир је темом спољних фактора који утичу на институцију, вреди узети у обзир такве категорије параметара као:
Локација хотелског комплекса;
Улога успостављања у систему економских веза;
Карактеристике развоја индустрије у зависности од карактеристика одређене државе;
Категорија доминантних фактора који врши максималан утицај падајуће прецизно економски утицаји. На пример, Лондон Хотели 2 звездице постепено цвјетају, потражња за њиховим услугама расте. То је због економске стабилности земље, са високим нивоом развоја туристичке индустрије у целини, са мултимилион -долларним улагањима у овој области људске активности, са ниским нивоом незапослености и малих пореза. Важна улога може да репродукује показатељ банкарског интереса на кредите, ниво конкуренције у оквиру тржишта некретнина.
Следећа категорија фактора је друштвени утицаји. Успех одређеног хотела зависиће од нивоа прихода становништва и на нивоу живота друштва у целини. Није мали утицај може имати образовање становништва, ниво криминала и развој туристичке индустрије. У овој категорији вриједи истакнути пословни туризам. На пример, Лондон Хотели 3 звездице су увек гужве. То је последица чињенице да се пословна активност, и међу локалним становништвом и међу посетима, стално повећава.
Посебно место припада демографском фактору. Повећањем становништва, повећаће се пораст стопе наталитета и потражња ће се повећати. Ако је ситуација супротна, услуге хотелских комплекса можда неће тражити. Број становника земље, структура друштва и његов састав, формираће популарност хотела.
Одлика хотела за хотел, можемо именовати активно учешће људског фактора у њега. Овај феномен не дозвољава стандардизацију правца и ствара нестабилност. Неке установе се боре против ове појаве увођењем одређених стандарда и стандарда у одржавању. Сет правила се користи на који се сви запослени морају покорити. Све то доводи до закључка да је хотелски посао прилично збуњујући и озбиљан, подразумева се свеобухватан ефекат. Да бисте постигли просперитет, морате узети у обзир много фактора и нијанси.