Свака компанија има своје приходе и трошкове. У неком тренутку постоји пораст прихода и смањење трошкова, а у другом тренутку може бити обрнуто. Ови параметри зависе од многих разлога. Свака компанија несумњиво тежа повећању прихода. Ово стање је предуслов за проширење способности одређене организације или предузећа.
Приход се назива повећање економске користи, што произлази на основу резултата повећања имовине. Главни град се повећава ако је компанија отплатила обавезе у вези са својим повериоцима. Фондација прибављања економских користи је стварање нове цене робе, рада или услуга које потрошају потрошачи. Што се тиче трошкова Друштва, треба напоменути да могу бити материјални, рад или готовина. Трошкови доношења одлуке су приписани и алтернативни. Истражени трошкови су оне врсте трошкова који су потребни за компанију. Ако су активности компаније повезане са прехрамбеним производима, тада је потврда производа нужност. Ова врста сертификације је неопходна да би производ испунио стандарде квалитета, као и захтеве техничких регулаторних правних аката. Само ако постоји таква сертификација, компанија има право да прода своју робу на потрошачко тржиште. Повратак на опис прихода компаније, то би требало додати да су приходи од редовних сорти активности и других прихода. Конвенционални приход укључује приходе од продаје робе, најамнине, лиценциране исплате, приходе за пружање услуга, потраживања.
Остала зарада компаније карактерише: Добит који је компанија примила током заједничких активности из продаје основних средстава и имовине, која су директно повезана са другим компанијама да добију имовину која је била бесплатна
У основи, профит зависи од броја продатих производа, пружања услуга итд. п. Параметри прихода такође имају директну зависност од финансијске дисциплине купаца и потрошача услуга. Да би се одржала конкурентност било које компаније, повремено је потребно да смањи цене својих производа. То је могуће, као што знате, само у процесу проширења производње и за то стално морате да одржавате продају. Свака веза из производње до продаје робе треба пажљиво осмишљена тако да на крају компанија достигне нето добит.