Након што сте изложили свој рад, тако да ћете на Интернету говорити, имат ћете сто посто питање о томе како сада привући људе на вашу страницу? Уосталом, баш тако, неактиван, можете рећи да не можете знати о својој веб локацији, јер већина људи долази на места кроз претраживаче. Стога је потребно некако то постићи. Овај поступак се назива промоција странице. Сада ћемо схватити на који начин можете промовисати свој Интернет ресурс.
Да би схватили како промовисати локацију, логично је претпоставити да постоје критеријуми за који претраживачи сврставају веб локације приликом издавања, јер само изабрани. Навест ћу главне начине промовисања локације која се мора посматрати ако сте конфигурисани да бисте створили развој и профитабилни ресурс: Први је квалитет садржаја. Ово укључује своју јединственост, јер ако се текст користи од осталих извора, тада обично управљате ризиком да уђете у забрану или се држите на самом дну издавања. Поред тога, садржај ваше веб странице, наиме, кључне речи садржане у вашем садржају, директно утичу на издавање одговарајућег захтева, као и колико људи уђе у ову фразу и теоретски падне на вашу страницу. Стога, када пишете чланак, већ бисте требали одабрати кључне речи на одабраној теми која је најпопуларнија и, у складу с тим, може привући велики број људи. Штавише, учесталост употребе кључне речи у чланку, као и њен садржај у наслову чланка, утиче на рангирање у систему претраге. Да би се анализирала учесталост захтева за кључне речи, у Иандеку, на пример, користи се услуга «Статистика кључних речи». Али мора се имати на уму да за сваких хиљаду знакова није препоручљиво користити кључни израз више од једном. И укупан број понављања кључних фраза на тексту не би требало да пређе четири до пет у супротном, ризикујете да уђете у забрану на овом захтеву. Друго што утиче на издавање у претраживач је старост сајта и то је тако да говори о ауторитету. Питаш како то? Сада ћу објаснити. Чињеница је да се сваки дан на Интернету појави огроман број нових локација. Али претраживачи покушавају да се баве само најбољима. И време је најбољи чек сајта за квалитет и поузданост. Стога, у прва 3 месеца дефинитивно не би требало да рачунате на велику количину саобраћаја. Овлашћење локације је изграђен да ли се поштују одређена правила за проналажење у индексу претраживања страница. Претпоставимо на сајту забрањено је трговинским везама, неке врсте оглашавања, порно порно итд… Ако ваша веб локација падне под неку категорију забране, тада ће се наметнути санкције или забрана… А његова власт ће се смањити и мало је вероватно да ће се дићи до врха врха, осим ако то не постанеш много напора на то, али биће лакше регистровати нови домен. Дакле, шта још можемо да цртамо за себе. Закључујемо: већ, на први поглед, «пасивни» фактори директно утичу на рангирање ваше веб локације у претраживач, дакле, поштовање горе наведених савета већ ће се сматрати промоцијом. И штавише, ако је материјал занимљив и користан корисницима, онда ће га рекламирати и прећи из Нове и поново, као и претплате на ажурирања вашег ресурса. Сада идемо на трећу врсту промоције локације — ово је продужење референтне масе (Беклилинков). Један од фактора је количина, тако да говорим, линкови до ваше веб странице која се налази на другим веб локацијама (подлогу). Што је више веза, што је виши (индекс тематског цитата), као и изнад положаја странице на коју сте објавили везу у издавању претраживача, а за опште изручење је плус. Можете повећати референтну масу масом метода о којима ћемо разговарати у засебном посту. Четврта врста промоције локације промоција је да прихватите групе које се односе на локацију у друштвеним мрежама. Као пример, креирамо групу на тему места у контакту, постави корисне и занимљиве материјале, добијате људе и у групи и на зиду остављамо везе до наше странице. Пета врста промоције је промоција помоћу слика. Објаснићу. Свака оригинална слика је такође индексирана од стране претраживача и када се захтева захтјев који одговара теми приказује се у одговарајућем одељку система за претрагу. У кратком, истом врхунском издавању, само за слике. Шести тип промоције је промоција помоћу видео записа. На пример, објављујемо видео запис о Утиубу о томе како да попуни веб локацију на хостингу, током видео записа објављујемо везу до места итд.. Као резултат тога, људи који су се свидели видео оглашаваће га другима, а с њом је веза до ваше веб странице. Седма врста (иако то није ни промоција, већ само реклама) је куповина оглашавања на веб локацији, рецимо у Иандеку. Директно итд.. Људи ће одмах сипати наравно… Али то ће се наставити док не завршите новац на рачун рекламне компаније. И на крају, постоји још једна врста промоције — Ово је реклама за локацију помоћу визиткарта, огласа у новинама, на телевизији итд… Наравно, последње 3 врсте не утичу директно на ранг за претрагу, али ипак вам омогућавају да формирате циљану константну публику на вашој веб локацији. То је све. Навели сам све главне начине за промоцију локације која ће вам помоћи да одговорите на питање «Како промовисати локацију? «. О томе колико снаге и напора у њима ћете улагати и количина промета ће зависити од ваше веб странице и зато ће вам профит ће. Тако да вам желим срећу. Разумијем самостално да промовишем локацију није тако једноставно, али је ипак, то је заправо слободно, јер тако што ће наручити промоцију у релевантним фирмама, цена услуга неће бити џеп и квалитет ће бити примјетно погоршани Случајеви то чак може довести до купатила или примењивати санкције на вашу веб локацију.