СМС Невслеттер Сервице се сматра практичним и приступачним начином организовања рекламне компаније. Омогућава вам да директно радите са купцима, али овај начин морате да користите.
Шта да рачунате?
Ако упоредимо СМС маркетинг са другим врстама оглашавања, онда је ова метода економичнија. Време ваздуха, Радно време, изнајмљивање места на мрежи су много скупља. Када је рекламни буџет ограничен, обратите пажњу на СМС-Фли. Стручњаци су открили да је то више рекламирања око особе, активније реагује на личне предлоге.
Зашто СМС билтен?
Да бисте користили ову методу и пренијете особи Неке информације, одређени предлог, само требате добити њену дозволу да примите податке и организује погодан начин испоруке порука. За многе СМС-а рекламне је била најбоља опција, јер:
— Ово је прилично јефтино;
— Ова метода делује ефикасно;
— То се брзо дешава, особа одмах прима СМС;
— СМС СМС СМС не захтева посебно знање, свако може да креира листу слања поште.
Које грешке не би требале дозволити?
За вас ће СМС оглашавање бити доступно и ефикасно ако не правите грешке током рада са купцима. Према томе, пре употребе контаката, сазнајте да ли немају ништа против. Ако сазнате да ли особа жели да добије понуде од вас на свом телефону, тада се таква реклама не доживљава као општи проток информација.
Вриједно је размотрити бројне случајеве у којима ће Билтен бити неефикасан:
Немате дозволу за прављење билтена, особа јој није дала сагласност.
Предлог је створен за другу циљну публику.
Билтен се ради пречесто.
Не обраћајте се некој особи, то је, порука није персонализована.
Неће вам требати много, СМС маркетинг ће бити ефикасно ако само питате особу ако жели да добије информације о роби, новим производима, промоцијама или не. Испада да ће он бити спреман за чињеницу да ћете му пружити вести, односно он ће брже реаговати на предлог. Изаберите базу клијента, нагласите се међу њима људи који ће бити заинтересовани за слање. Ако информације пошаљете циљној публици, тада се ваш СМС неће сматрати остатком тока информација. Покушајте да креирате одговарајуће поруке које ће привући пажњу, не бојте се да будете оригинални.