Већина лидера украјинских компанија не плаћају дужну пажњу на слику компаније на Интернету, а веровање се да не смете губити време да вратите добро име компаније. Међутим, регрутови су другачијег мишљења. Често чујете од кандидата да не желе да комуницирају са представником компаније која има негативне критике.
Таква компанија престаје да буде привлачна за подносиоце захтева. А када запослите добар стручњак, можете суочити са потешкоћама, па чак ни висока плата неће помоћи намамити специјалисте са другог места рада. Такав кандидат ће и даље тражити посао у компанијама са добре репутације.
Често на Интернету, негативни прегледи компаније могу оставити отпуштени и истовремено «увређени» запослени или конкурентским компанијама. Истовремено, често није лако разликовати истину из фикције. Такође постоји висок проценат поверења у прегледи виртуалних корисника мреже. И као резултат таквог напада компаније, велика штета се може учинити.
Да бисте исправили тренутну ситуацију, можете почети да се борите против бескрупулозног ПР-а. На следећи начин преговори са дистрибутерима таквих прегледа могу послужити као у. Такође можете да креирате неколико локација о компанији.
Треба имати на уму да је животни век локације са «црним списковима» у просеку, у просеку, од три месеца до годину дана.
Не увек је могуће унапред предвидети колико вас је увредио запосленог. Понекад чак и његови рођаци могу нанијети штету компанији, који ће оставити непотпуњени прегледи компаније иза њега.
У борби против нежељених ПР-а, стручњаци саветују се фокусирајући на позитивне аспекте Друштва, позивајући се на примере успеха својих појединачних запослених. И даље је врло добро користити недељни облик «обрнутог» комуникације са запосленима. Као резултат тога, компанија ће бити боље свесна жалби и незадовољстава свог особља.
Ако постоје негативне критике о компанији у Интернет простору, послодавац не би требало да изговори, увређује другу страну и води емоције у контроли, буди хладнокрвни и старији. Морате да се обратите логици и емоцијама потенцијалне публике. Употреба хумора ће додати позитивне прегледе компанији, али за то вам је потребно да имате талент.
Па, не смемо заборавити да је боље не реаговати на мале нит -пицкинг од болесних — «иначе можете направити још веће проблеме.