Упркос чињеници да је руско тржиште металних метала -пластичне Виндовс још увек није у потпуности утврђено, конкуренција у њиховој производњи је веома велика. Стога, како би освојили нишу на овом тржишту у овом пословању, предлаже се употреба прогресивне стране технологије. Производни план на првој фази пословног плана за производњу пластичних прозора омогућава изнајмљивање најмање две собе. Прво је за производну сврху, а други је за канцеларију. Локација Канцеларије у централним регионима града, у којем је планирана продати прозоре Виндовс, веома је важна, јер ће купци веровати организације са добро-оглашеном канцеларијом много јачим. Друга фаза производног плана је куповина опреме за производњу пластичне профила. Као што је већ поменуто, потребно је одабрати опрему за спровођење технолошког плана купљеног у иностранству. Најпрогресивнији начин стицања сировина је метода директних залиха. У овом случају не постоје трошкови за складиштење и трошкове повезане са нелидним робом. Планирање радног ресурса у овом одељку треба да укључи запошљавање особља у чијој је бригу производна технологија пластичних прозора, њихов правилан аранжман, методе за припрему и стимулацију. Приликом одабира и уређења, потребно је узети у обзир квалификације, професионалне и личне особине запосленог, као и одговорност и објективна сложеност њихових активности. Плана маркетинга за развој маркетиншког плана лежи у особинама производње. Карактеристике квалитета пружају конкурентску технологију. И ниска цена која вам омогућава да поставите цену одмора за 15-25% мање од просечног тржишта постиже се смањењем трошкова унутар-продукције. Важан начин увођења робе на тржиште је оглашавање. Препоручује се употреба једног или више канала за дистрибуцију информација о производу: — Оглашавање стрија на централним улицама града, као и у областима са новим зградама — где живи циљана публика; — Оглашавање у грађевинарству и пословним публикацијама, јер су ови таблоиди који најчешће чита потрошачи овог производа; — Рекламни видео на локалној телевизији — Препоручује се укључивање пластичних прозора у њему, што ће омогућити да гледаоцу омогући да провери чистоћу технолошког процеса. Финансијски план Овај део пословног плана треба да садржи три главна облика која одражавају динамику новчаног тока и њихових издатака: — извештаји о губицима и профити; — извештавање о кретању новчане масе; — завршни баланс. Разумније је представити овај део пословног плана у облику табеле, који ће одражавати месечно повећање производних капацитета и примене и сродне вредности прихода и трошкова. У финансијским условима потребно је јасно одредити тренутак времена на којем ће се акумулирани износ добити омогућити да покријете кредитне дугове везане за отварање посла.
© 2017-2023. Портал сельского хозяйства в странах мира.