Структура Интернет продавнице треба да буде изузетно разумљива и једноставна навигација на сајту. Посетилац мора да види шта трговина трговинама види, погледајте каталог робе, списак робе велике потражње.
Дизајн локације је важан, не би требало да буде преоптерећен графичким елементима, будите једноставни за перцепцију, не би требало да постоје не би требало да постоје банери и информације које се односе на оглашавање. Блокови са информацијама о роби треба да буду информативни и садрже фотографију висококвалитетне робе.
Треба градити навигацију тако да производ није даље од треће странице прелаза на сајту. Тако -Свело правило «три кликова». Са насловне странице на сајту, купац мора доћи до одељка где може да кликне на име робе и пређе директно на страницу десног производа, где се може купити и ставити у корпу.
По правилу, купац не одлучује да купи куповину, воли да лута око места у потрази за занимљивијом понудом, па ставите везе са робом из других одељка или сродне робе. Али не заборавите да је то више избор, то је теже одлучити да купите куповину, то је људска психа. Избор се мора понудити сличне ствари са различитим ценама цена.
Стављање робе у корпу, купац може да оде без плаћања. Купац не може да организује тежак поступак плаћања. Не свиђају се, на пример, плаћање готовином на испоруку или куриру готовине. Многи воле авансно плаћање путем електронског платног система Веб Ноћење, Иандек Монеи или друге опције плаћања које морају бити укључене у скрипту продавнице.
Морате размишљати о методама испоруке робе добро добро купцу. Купац мора имати право да одабере куповину: покупите себе, курирску доставу, готовину на испоруци поштом.
Да бисте извршили испоруку робе, можете ангажовати људе који су ангажовани у терету, али поузданије да повежу посебне услуге за испоруку робе.
Врло је добро ако продавницу има систем консултација телефоном, тако да купац може у било којем тренутку да контактира продавницу и постави питање интереса производа који га занима, његова испорука и још много тога. Такође можете да креирате одељак у којем ће купац моћи да постави питање и добије одговор.
На први поглед, структура интернетске продавнице је прилично компликована и одговорна. Да бисте добили идеју трговине путем Интернета, морате да продате бар неки производ, чак и ако је електронским путем. Само координирани, јасан механизам трговања путем Интернета омогућиће да зарадите посао.